Data e postimit: 2019-10-14 16:52:56
Lexime: 9858
Kush jam une?
Lloji: Ese filozofike
Tema: Kush jam une?
Autori: Petro
Shkolla: Raqi Qirinxhi
Klasa: 11C
Qyteti: Korce
E-mail: petro.kolvanii@gmail.com


Une jam nje njeri si gjithe te tjeret. Kam nje identitet timin, familjen time si dhe deshirat e preferencat e mia. Jam nje njeri i cili nuk perzihet me jetet e te tjereve por shikon jeten e tij. Jam si gjithe te tjeret, kam anen e mire dhe te keqe timen por gjithmon mundohem te tregoj anen time te mire dhe te jem i duruar, pasi durimi dhe koha jane çelesi i gjithçkaje. Perpiqem gjithmon te arrij me te miren por e mira ska kufij prandaj do te mbetem gjithmon ne perpjekje. Jam nje njeri qe rralle here marr vendime te veshtira por gjithmon i mar me seriozitetin me te madh. Ne shkolle, si te gjithe kam dhe une lenden time te preferuar, matematiken. Mund ta quaj dhe lenden time te preferuar pasi kam dhe me shume prirje drejt saj. Edhe pse nuk jam nje tip qe luan shume sporte perseri futbolli me pelqen shume dhe ndjek thuajse çdo ndeshje te skuadres sime te zemres Real Madridit. Ky jam une, me te mirat dhe te metat e mia perseri i kenaqur me veten time.

Vepra te ngjashme
Autori: Marjo Shyti · Lloji: Ese filozofike · Tema: Roli im ne jete
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetur paqe e dashuri.Jam nje person nder mijera te tille qe kam identitetin tim,kam deshirat dhe preferencat e mia,kam familjen dhe fisin tim,kam ne dore te be...
Autori: Mario Shyti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Roli im ne jete
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetur paqe e dashuri.Jam nje person nder mijera te tille qe kam identitetin tim,kam deshirat dhe preferencat e mia,kam familjen dhe fisin tim,kam ne dore te be...
Autori: Mina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia Ime
Miqte e mi me therrasin Mina dhe keshtu me pelqen te me therrasin ne pergjithesi. Une jam 12 vjec dhe jetoj ne qytetin e Elbasanit. Jetoj nje jete modeste por qe gjithnje me ka pelqyer! Une jam motra e madhe e dy vellezerve te mi dhe pjestares me te voge...
Autori: alesja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kushtuar babit tim ^_^
Kjo eshte hera pare qe po shkruaj per ty. Dhe jo se nuk e kam ndjere ,por se te shkruash per ty nuk esht e thjeshte . Je nje person shume i rendesishem ne jeten time . Pa ty jeta ime do humbiste kuptimin. Je njeriu qe me merzit me shume ,por qe me do dh...
Autori: mishel · Lloji: Analize letrare · Tema: ese pershkruese ; nena ime
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe eshte mamaja ime me e mire ne bote. mami im eshte nje grua shume e ndjeshme dhe zemrmire ,sa hereqe ajo na qerton kur ne kemi bere ndonje gabim ne merzitemi pak ,por ajo mbetet...
Autori: mishel · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nena ime
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe eshte mamaja ime me e mire ne bote. mami im eshte nje grua shume e ndjeshme dhe zemrmire ,sa hereqe ajo na qerton kur ne kemi bere ndonje gabim ne merzitemi pak ,por ajo mbetet...
Autori: Anamika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kush jam une ?
Une Quhem Anamika . Jam nje vajze 15-vjecare dhe kam lindur me: 26/02/2000. Jam ne kete bote te madhe per te qene ose per te arritur te jem nje perzonazh pozitiv i saj . Qe e vogel endrra ime ka qene te behesha nje balerine e zonja . I'a arrita qellimit ...
Autori: Sejhan Shabani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: shoqeria
Shoqja Ime E Ngusht Kam nje shoqe shume te bukur dhe gjithmon qendron e lumtur, per te qeshur me ben gjithmon se keshtu eshte shoqeria jon. Pa DINEN nuk shtyhet dita pa njera-tjetren sna ecen rrita, ne shkoll nje dit kur ajo mungon rri ...
Autori: Anabela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjerat e kqija te njerkes qe mi ka ber mua dhe motres sime
Epo un do tregoj nje histori te vertet e cila me ka nsodhur edhe mua pasi babi im me nene time kan pasur probleme ata u divorcuan babi u martua ashtu edhe nena.Prej babit un kam dy vellezer njerka ime filloi te sillej shum keq me mua dhe motren time pas l...
Autori: honest · Lloji: Ese informuese · Tema: une jam
une jam ... Une jam ajo e cila kenaqet dhe me pak . Une jam ajo e cila jam e cmendur pas sinqeritetit , besnikerise dhe tradhetine e kam tabu . Jam ajo e cila cfara ka ta thot ne sy e mire apo e keqe qofte ajo gje . Jam me tolerantja ne bote ama kur tejk...
Autori: Jona Ago · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja
Tani ndihem cudicem, njekohesisht i mbushur me vorbulla ndjesish qe krijohen ne brendesin time, i carmatosur nga vemenedja e cdo mendimi tjeter, i gjendur me nje flet dhe nje laps ne dore, them se tani fytyra ime ka marre nje nur te vecant dhe nje buzqesh...
Autori: gersa · Lloji: Analize letrare · Tema: familja
Tani ndihem cudicem, njekohesisht i mbushur me vorbulla ndjesish qe krijohen ne brendesin time, i carmatosur nga vemenedja e cdo mendimi tjeter, i gjendur me nje flet dhe nje laps ne dore, them se tani fytyra ime ka marre nje nur te vecant dhe nje buzqesh...
Autori: Uinda Kapaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vetvetja
Kush jam une? Ndoshta ne te shkuaren do t'i isha pergjigjur pa hezitim kesaj pyetje ne dukje te zakonshme. Ndersa sot hesht...Nuk e di por goja me eshte kycur dhe gjuha i nje femije tekanjoz nuk deshiron te flase. Mendoj se eshte pikerisht pesha qe mbart ...
Autori: ansi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: njeriu im i preferuar
cdo mengjes ngrihem dhe shikoj ate ne youtobe.cdo mengjes mendoj per te.syte e zinj qerpiket e gjate floket si mendafsh fytyra e saj engjellore te ben te dashrohesh me shume me te e ardhuroj.e dua pa mase.ajo esht engjelli i jetes time.nuk e kuptoj si mun...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com